Prowadzimy interesujące i wartościowe merytorycznie kursy z zakresu etykiety kontaktów i spotkań korporacyjnych oraz międzynarodowych. Szkolenia zostały zaprojektowane przez doświadczonego i cenionego trenera biznesowego, będącego też wykładowcą akademickim z obszaru etykiety i protokołu dyplomatycznego, savoir-vivre, etykiety biznesu, komunikacji społecznej i kontaktów z mediami, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych oraz administracji i psychologii. Prowadzący wykłady od szeregu lat szkoli kadrę kierowniczą firm i korporacji, samorządu terytorialnego, ministerstw i instytucji centralnych, a także kandydatów służb cywilnych i mundurowych do pracy w strukturach międzynarodowych oraz skutecznej współpracy wewnątrzkrajowej.
Celem osadzonego na gruncie reguł protokołu dyplomatycznego kursu jest nauczenie zasad etykiety biznesowej dotyczącej kontaktów wewnątrzfirmowych i spotkań korporacyjnych, a także zasad obowiązujących w kontaktach międzynarodowych. Uczestnicy szkolenia zostaną przygotowani także do organizacji formalnych i nieformalnych spotkań, wystąpień publicznych przed kamerami oraz roli reprezentanta swojej komórki organizacyjnej w firmie.
Oto przykłady omawianych zagadnień i kompetencji ćwiczonych w trakcie szkolenia z zakresu etykiety kontaktów w biznesie:
Znajomość zasad etykiety biznesowej i umiejętność zastosowania ich w praktyce są istotne z punktu widzenia wielu grup zawodowych. Na nasze szkolenie zapraszamy m.in.:
Standardowy program szkolenia z etykiety w biznesie jest rozpisany na 12 godzin (jest to szkolenie dwudniowe, trwające po 6 godzin w każdym dniu roboczym). Zakładamy jednak możliwość modyfikacji ilości godzin na życzenie klientów. Zakres objętych szkoleniem zagadnień, po stosownych uzgodnieniach dostosowujemy do indywidualnych potrzeb grupy uczestników. Grupa szkoleniowa może liczyć do 12 osób.