akademos

Sekretariat

Czym jest sekretariat internetowy?

Sekretariat internetowy to bardzo zaawansowana i łatwa w użyciu platforma internetowa, usprawniająca przebieg kursów bądź szkoleń językowych na wiele sposobów. Dzięki niej komunikacja z różnych zakątków świata jest prosta i błyskawiczna.

Co umożliwia platforma?

Przede wszystkim sprawia, że nasze usługi stają się bardziej globalne. Mając połączenie z Internetem, klient, kursant, lektor bądź administratorzy systemu mogą przeglądać informacje o szkoleniach z dowolnego miejsca na Ziemi.

Sekretariat internetowy podzielony jest na strefy wykładowcy, firmy i słuchacza. Platforma ta zdecydowanie ułatwi komunikację między kursantem a lektorem, a także będzie narzędziem dla firm chcących sprawdzić postęp swoich pracowników, ich frekwencję oraz przeprowadzane zajęcia z zakresem tematowym.

Aplikacja jest bardzo wygodnym narzędziem, które umożliwia sprawną organizację i odpowiednie zarządzanie. Ułatwia przeprowadzanie szkoleń on-line oraz umożliwi sprawdzenie wszelkich niezbędnych informacji na temat kursów.

Zero dodatkowych opłat!

Centrum Oświatowe Akademos ponosi wszystkie koszty sekretariatu internetowego – jest to więc propozycja zupełnie darmowa. Warto z niej skorzystać, ponieważ jest bardzo praktyczna, łatwa w obsłudze i ułatwiająca planowanie.